Artiklid

Nike Swift treeningliibukad

Mina olen Swifte kasutanud juba üle aasta ja pean ütlema ,et minu jaoks parimad liibukad, millega trennis käia. Olen proovinud erinevatest materjalidest liibukaid ,aga Swiftid tunduvad kõige paremini istuvat. Hetkel on mul kasutusel nii lühikesed kui ka pikad. Erinevalt teistest liibukatest pole Swiftidega tekkinud seda "kiskuvat" tunnet, kui jalad juba higistavad. Swiftid istuvad ümber jala eriti hästi ja on ülimugavad. Eriti meeldib mulle see materjal, millest need tehtud on - kerge, mugav ja ei sega liikumast.

Bose Sie2i spordiklapid

Esimesena teeme tootetutvustuse Bose Sie2i spordiklappidele. Seda eelkõige sellpärast, et juba pärast lühiajalist kasutamist on need end tõestanud supertootena treeningus. 
Kui eelkäijal, mida oleme samuti kasutanud olid ka omad miinused, mis ei lubanud neid veel päris spordiklappideks pidada, siis mudeli teine väljalase on oluliselt täiustatud ning kõrvaldab kõik varasemad puudujäägid.

 

Spordivarustus testis

Avame nüüd ühe uue rubriigi. Kuna Urbanis proovime sporti teha alati viimase sõna uuenduste järgi, siis proovime tihti erinevaid uuenduslikke tooteid ning hakkame nendest ka soovitusi ja kokkuvõtteid kirjutama. 

Hetkel testimse järgnevaid tooteid:

  • Nike Fuelband

  • Sony Actioncam

Rahvaspordiürituseks valmistumine.

Suvi läheneb ja seega lähevad käima ka suuremad rahvaspordiürituste sarjad (erinevad maratonid, jooksud, kepikõnd jne.) Kuidas nendeks valmistuda ja mida peaks teadma enne sellisel üritusel osalemist?

Urban Fitnessi missioon on tõsta harrastusportlase teadlikust, kuidas sportida tervist säästvalt samal ajal saavutades võimete kohast tulemust.

Soojendus, osa 2

Teises osas keskendume jõutreeningule ehk mida silmas pidada jõusaali treeningut alustades. Miks soojendus on oluline ja miks seda peab tegema iga treeningu alguses, tegime selgeks esimeses osas.

Perfektsionistile ja Lati alt hüppajale

Käes on uue nädala algus ja üritame teile jälle visata hambusse ühe suutäie mida mäluda ja enda kasuks tööle panna. Tänane lühiartikkel puudutab kahte äärmust. Neid kes tahavad liiga palju ning teisest otsast neid, kes ei taha piisavalt. Kui sa sel teemal pisut mõtteid mõlgutad siis suure tõenäosusega jõuad sa järeldusele, et sa oled üks neist kahest. Mõlemal puhul on vaja teha teadlikku tööd, et põgeneda ühe või teise nõrkuste eest, kuid samal ajal tasub teadvustada oma tugevusi ning panna need veelgi efektiivsemalt enda kasuks tööle.

Soojendus, osa 1

  Soojenduse peamine eesmärk on valmistada organism ette järgnevaks koormuseks. Soojenduse käigus tõuseb kehatemperatuur, südamelöögisagedus suureneb ning verevool lihastesse intensiivistub. Siiski näeme spordisaalides, -väljakutel, et tihti alustatakse treeningut puuduliku soojendusega või äärmuslikul juhul ei tehta üldse soojendust.

Jõutreeningu ABC (2. osa)

Olles läbi käinud treeningute põhilised parameetrid ja iseloomustajad on Urban Health & Fitnessi klient selle artikli lugemise ajaks jõudnud lõpuks ka reaalselt jõusaali kohale. Tahaks kohe lugeda sõnad peale, et soovitame olla ettevaatlik, sest jõusaalis on väga palju eksitavat. Nii teisi treenijaid ja nende tehnikaid, kui ka muud müra. Jälgides meie treenerite nõuandeid ja ABC artikleid võid end lugeda aga väljaspool ohtu ning areng võib alata.