Kavad

Treeningkava

Personaalne treeningkava on sinu vajadusi ja eesmärke arvestades koostatud programm. Kava koostatakse ankeedi ja omavahelise vestluse alusel. Nende kahe sisendi tulemusel peaks saama selgeks muuseas kliendi treenitus, eesmärgid ja motivatsioon kava täita.
Ühe treeningtsükli pikkuseks on 3 kuud. NB! Selle aja jooksul võid saada ka rohkem kui ühe treeningkava. Lühemate ja intensiivsemate kavade puhul võib soovituslik kava järgi treenimine olla 1-3 nädalat, aga tavaliselt on organismis muutuste esile toomiseks vajalik vähemalt 6 nädalane kava järgi harjutamine.

Toitumiskava paaridele

Inimestele toitumislahendusi pakkudes on nii mõnegi tellija puhul takistusena esile kerkinud see, et elukaaslane või tema perekond ei jälgi sama toitumiskava kui kava tellija. Ühe eduka muutuse olulise osana tuleb välja tuua lisaks isiklikule motivatsioonile ja teadlikkusele ka sotsiaalse teadlikkuse ja sotsiaalse motivatsiooni. Tihti ei piisa ainult enda ponnistusest, vaja läheb ka ümbritsevate inimeste toetust ja arusaamist. Kui inimene on ülekaalus siis enamasti on selle põhjuseks väär toitumine.

Toitumiskava

Tellides toitumiskava Urban Health & Fitnessist võid kindel olla, et tegu on personaalse (loe:ei ole tegemist turul üldlevinud copy-paste lahendusega) toitumiskava. Toitumiskava lähtub kliendi baasainevahetusest ja aktiivsuset. Toitained on tervislikud ja harvad ei ole juhud, kus meilt toitumiskava tellides hoiavad inimesed märkimisväärselt kokku oma kulutuste pealt toidule, kuna tarbitakse ainult seda, mida keha vajab. Oma eesmärgile vastavas koguses ja vastavat toitu.

Toitumiskavad jagunevad:

Nullist sajani

“Nullist sajani”  on Urban Health & Fitnessi poolt koostatud 12 kuune treeningprogramm. Programm jaguneb neljaks kolme kuu pikkuseks tsükliks. Kava võimaldab harrastajal treenida sama arukalt kui seda teevad tippsportlased.

Koduseks treenimiseks mõeldud kava naistele

Seoses suure huviga oleme kokku pannud kava naisterahvastele, mis on mõeldud kasutamiseks kodustes tingimustes. Sobib ideaalselt äsja sünnitanutele, naistele kes on tegemas esimesi samme oma treeningteel ning ka nendele, kel puudub võimalus külastada treeningsaale ent tahavad sellele vaatamata enda keha toonuses hoida.

Kava koosneb kolmest treeningust, kava on mõeldud läbimiseks iganädalaselt: