Treeningkavad

Treeningkava

Personaalne treeningkava on sinu vajadusi ja eesmärke arvestades koostatud programm. Kava koostatakse ankeedi ja omavahelise vestluse alusel. Nende kahe sisendi tulemusel peaks saama selgeks muuseas kliendi treenitus, eesmärgid ja motivatsioon kava täita.
Ühe treeningtsükli pikkuseks on 3 kuud. NB! Selle aja jooksul võid saada ka rohkem kui ühe treeningkava. Lühemate ja intensiivsemate kavade puhul võib soovituslik kava järgi treenimine olla 1-3 nädalat, aga tavaliselt on organismis muutuste esile toomiseks vajalik vähemalt 6 nädalane kava järgi harjutamine.

Nullist sajani

“Nullist sajani”  on Urban Health & Fitnessi poolt koostatud 12 kuune treeningprogramm. Programm jaguneb neljaks kolme kuu pikkuseks tsükliks. Kava võimaldab harrastajal treenida sama arukalt kui seda teevad tippsportlased.

Koduseks treenimiseks mõeldud kava naistele

Seoses suure huviga oleme kokku pannud kava naisterahvastele, mis on mõeldud kasutamiseks kodustes tingimustes. Sobib ideaalselt äsja sünnitanutele, naistele kes on tegemas esimesi samme oma treeningteel ning ka nendele, kel puudub võimalus külastada treeningsaale ent tahavad sellele vaatamata enda keha toonuses hoida.

Kava koosneb kolmest treeningust, kava on mõeldud läbimiseks iganädalaselt: