Keha treenimisest spetsiifilisemalt

Treeningkava naistele

Kas meeste ja naiste treenimisel on mingit vahet? 

Millised on probleemsemad piirkonnad naise kehal, mis väärivad erilist tähelepanu?

Vastused nendele ja teistele küsimustele leiad kategooria alt treeningkava naistele.

 

 

Treeningkava algajatele 

Erinevatel tasemetel treenides on tarvis arvesse võtta erinevaid aspekte, et saavutada edu. Mis võiks olla võtmeks eduni algajate puhul?

 

Kõhulihaste treenimine 

Ära usu müütidesse nagu lokaalne rasvapõletus. Kõhulihastega seoses on ilmselt kõige rohkem väärarusaamu üldse, kui rääkida treeningust. Loe, mida meil on õelda kõhulihaste treenimise kohta.

 

 

 

Käte treenimine

Tegemist on järjekordse stereotüüpse valdkonnaga. Paljud mehed, noored kotkat peavad oma tunnuseks punnis rinnalihast ja suurt biitsepsit. Loe kuidas meie soovitame oma käsi treenida.

 

Jalgade treenimine

Jalalihased on sinu keha kõige suuremad lihased. On selge, et nende treenimiseks on vaja sooritada kogu keha kaasavaid baasharjutusi. Meie lähenemine jalgade treenimisest hõlmab aga veel teisi tahke, mis jäävad tihti tähelepanuta. Loe Jalgade treenimise kohta lähemalt, et saaksid aimu, mis sind ees ootab Urbani kliendina.