urbanfitness

Tunne oma toidulauda- Muna

Kana muna on ühe Urbanfitnessi kava järgi toituva inimese toitumiskavas pea alati esindatud. Erandiks võiksid olla ainult talumatuse probleemid. Kas me aga teame munade kohta piisavalt? Antud postituses toome välja veterinaarameti lehelt kopeeritud informatsiooni, mida tasuks teada.

 

Paleo toitumisest: plussid ja miinused

Kõiksugu toitumistrendid tulevad ja lähevad. Viimastel aastatel on populaarsust kogunud kümned erinevad trendid, mille vastu varem või hiljem inimesed huvi kaotavad. Viimasel ajal on aga suurt tähelepanu saanud Paleo Dieet. Paleo toitumine on paljude inimeste arvates ainu õige toitumine, samal ajal on suures koguses toitumisnõustajaid selle vastu. Väidetavalt on paleo toitumise järgijad tervislikumad ja tugevamad. See toitumine/elustiil lubab rasva kaotust ja ka puhtamat nahka.

Hooajakokkuvõte ja uue ettevalmistuse algus

Natuke on jälle blogi unarusse jäänud ja eelmise aastakokkuvõte jäi ka venima, aga teen selle ära nüüd.

Üldiselt jään aastaga rahule, siserekord on nüüd 5.30 ja välisrekord 5.25, suur pluss, et suutsin teha jälle vigastustevaba aasta ja päris palju võistelda. Miinusena kindlasti see ,et võimeid ära ei realiseerinud ja EM-il jäi ka käimata.

What drives me?

The sole purpose of choosing profession as a trainer (human architect) for me is the opportunity to change peoples lives from the very core... Alot of you may not know that human's physical body is a gateway to other measurable dimensions such as mind, emotional control and spirituality. The chance to produce such renewal in one's life is what weighs up all the other targets set.

Kliendi tagasiside: Taavi

Alustasin Urbaniga koostööd Detsember 2013. Olin selleks ajaks mõned kuud ebaregulaarselt treeninud mittepersonaalse kava järgi. Eesmärgiks oli kaalus juurde võtta lihase kasvu arvelt ja saavutada 80 kg kehakaal.

Septembris 2013 alustasin 69 kg juurest ja tänaseks, kui olen lõpetanud esimese treeningkava etapi (3 kuud) on kaal näidanud numbreid 77-78 kg. Kuna viimase 4-5 kuu sisse jäid paar pikemat haiguse perioodi, siis kirjutan kogu puuduolevad kilod selle kaela.  

Värsked mahlad volüüm 1 "mõnus vürtsine hommikune energia"

Olles hiljuti soetanud endale vajaliku varustuse:
Mahlapress: euronics.ee/t/30468/mahlapressid/mahlapress-bosch/mes3000
Blender: digizone.ee/et/226/Kodu-Köök/245/Mikserid-ja-blenderid/144513/Philips-blender-HR2170-50#cat=245&listmode=list&p=0&sort=name_asc&perpage=20&filter[4195]=569&iid=144513
ja väärt kirjandust: rahvaraamat.ee/p/see-lahe-värske-mahla-raamat/41065/et?isbn=9789949241538

Kuues nädal rasket trenni....hakkan ära väsima.

Nii, tööd on üksjagu tehtud juba ja areng on korralik olnud. Jõunäitajad on juba päris heal tasemel ja ka tehnikas olen edasiminekut teinud. Hüppeid olen arvuliselt vähem teinud praegu, kui eelmine sügis, aga juurdeviivaid harjutusi seeläbi rohkem.

Üldfüüsiliselt olen kindlasti paremas seisuse kui eelmine aasta samal ajal.

Mõned numbrid:

Rinnalevõtt - 110 (üles on tulnud, aga pole ilusti ära fikseerinud)

Poolkükk - 140 (varuga)

Rinnaltsurumine kitsalt - 100 (110 on nädala kahe pärast olemas)

Hang snatch - 80

Jõutõmme - 150

Raske tsükli kolmanda nädala keskpaik - töö käib ja anname järjest rohkem gaasi!

Nii, ettevalmistuse kolmas nädal käib ja rammu tuleb juurde. Olen suutnud kangiraskusi iga nädal nüüd tõsta ja järgmine nädal läheb eriti põnevaks, sest siis lähen üle püramiidi peale. Praegu on vahemikud olnud valdavalt 6 seeriat 8 kordust. Järgmisest nädalast süsteem natuke muutub. Aga tunne on hea ja peale trenni on ikka päris raske olla.

Teibas tegelen vaikselt tehnikaga ja täna olid päris head liigutused juba. Praegu teen veel enam jaolt sirge teibaga harjutusi ja eks näeb, kas suudan õpitut ka päris hüppel rakendada.