treeningkava

Kliendi tagasiside

Kaks kuud tagasi pöördus meie poole klient, kelle eesmärgiks oli edukalt esitada kooli uurimustöö. Uurimustöö teemaks oli ta valinud maksimaalne lihaskasv 2 kuu jooksul iseenda näitel. 

Hooajakokkuvõte ja uue ettevalmistuse algus

Natuke on jälle blogi unarusse jäänud ja eelmise aastakokkuvõte jäi ka venima, aga teen selle ära nüüd.

Üldiselt jään aastaga rahule, siserekord on nüüd 5.30 ja välisrekord 5.25, suur pluss, et suutsin teha jälle vigastustevaba aasta ja päris palju võistelda. Miinusena kindlasti see ,et võimeid ära ei realiseerinud ja EM-il jäi ka käimata.

What drives me?

The sole purpose of choosing profession as a trainer (human architect) for me is the opportunity to change peoples lives from the very core... Alot of you may not know that human's physical body is a gateway to other measurable dimensions such as mind, emotional control and spirituality. The chance to produce such renewal in one's life is what weighs up all the other targets set.

Treeni nagu tippsportlane- Kasuta PERSONAALtreeningu teenust

Meie tsükliline süsteem näitab kliendile kolmeks kuuks ette teeraja, mida mööda käies toimub areng seatud eesmärgi suunas. Kuigi teeraja teadmine on väga oluline, siis vähemalt sama tähtis on ka see, et inimene sellelt rajalt ei eksiks ning astuks ökonoomselt oma eesmärgi suunas. Siin tulebki mängu personaaltreeningu roll. 

Urbanfitness pakub välja kaks paketti vastavalt kliendi võimalustele ja eelistustele.
 

Pakett A "tehnika ja ABC" (Kui vähegi võimalik siis soovitame tungivalt)

Kliendi tagasiside: Taavi

Alustasin Urbaniga koostööd Detsember 2013. Olin selleks ajaks mõned kuud ebaregulaarselt treeninud mittepersonaalse kava järgi. Eesmärgiks oli kaalus juurde võtta lihase kasvu arvelt ja saavutada 80 kg kehakaal.

Septembris 2013 alustasin 69 kg juurest ja tänaseks, kui olen lõpetanud esimese treeningkava etapi (3 kuud) on kaal näidanud numbreid 77-78 kg. Kuna viimase 4-5 kuu sisse jäid paar pikemat haiguse perioodi, siis kirjutan kogu puuduolevad kilod selle kaela.  

Urbanfitness võtab "Kaalul on rohkem kui elu" Cätly Talivere oma hoole alla

Eelmisel nädalal palju poleemikat tekitanud "Kaalul on rohkem kui elu" teise hooaja esimene saade jättis paljude treenerite suhu mõru maitse. Saates osalenud Cätlyl jäi oma eesmärgist päris palju puudu, kuid peamiselt võis selle taga näha eratreeneri poolt tehtud vigu. Lisaks oli ka eesmärk ise pisut liiga suur. Otsustasime, et Cätly väärib paremat kohtlemist ja tasakaalustatud lähenemist ilma ülepaisutatud ootuste ja surveta, mis paratamatult kaasnevad suure avalikkuse tähelepanuga. 

Võti edukate muutusteni

Mis määrab inimeste edu? Alustades millegi uuega on tihti tarvis teha muudatusi enda käitumises ja eluviisides. Tihti kuuled eduga samas lauses räägitavat motivatsioonist. Selle olemasolust või puudumisest. See on pisut sarnane sõnaga innovatsioon. See meeldib kõigile. Kõik tahavad seda, aga vaid vähesed teavad kuidas seda saab. Samal ajal on see ainult üks osa eduks vajalikest tingimustest. Teine pool on võime ja teadmised - know how. Lisaks jaotuvad need veel omakorda eri kategooriatesse. Produtseerimaks muutust ja soovitud tulemusi võta arvesse neid kuute tegurit:

Kuues nädal rasket trenni....hakkan ära väsima.

Nii, tööd on üksjagu tehtud juba ja areng on korralik olnud. Jõunäitajad on juba päris heal tasemel ja ka tehnikas olen edasiminekut teinud. Hüppeid olen arvuliselt vähem teinud praegu, kui eelmine sügis, aga juurdeviivaid harjutusi seeläbi rohkem.

Üldfüüsiliselt olen kindlasti paremas seisuse kui eelmine aasta samal ajal.

Mõned numbrid:

Rinnalevõtt - 110 (üles on tulnud, aga pole ilusti ära fikseerinud)

Poolkükk - 140 (varuga)

Rinnaltsurumine kitsalt - 100 (110 on nädala kahe pärast olemas)

Hang snatch - 80

Jõutõmme - 150

Raske tsükli kolmanda nädala keskpaik - töö käib ja anname järjest rohkem gaasi!

Nii, ettevalmistuse kolmas nädal käib ja rammu tuleb juurde. Olen suutnud kangiraskusi iga nädal nüüd tõsta ja järgmine nädal läheb eriti põnevaks, sest siis lähen üle püramiidi peale. Praegu on vahemikud olnud valdavalt 6 seeriat 8 kordust. Järgmisest nädalast süsteem natuke muutub. Aga tunne on hea ja peale trenni on ikka päris raske olla.

Teibas tegelen vaikselt tehnikaga ja täna olid päris head liigutused juba. Praegu teen veel enam jaolt sirge teibaga harjutusi ja eks näeb, kas suudan õpitut ka päris hüppel rakendada.