personaaltreener

Treeni nagu tippsportlane- Kasuta PERSONAALtreeningu teenust

Meie tsükliline süsteem näitab kliendile kolmeks kuuks ette teeraja, mida mööda käies toimub areng seatud eesmärgi suunas. Kuigi teeraja teadmine on väga oluline, siis vähemalt sama tähtis on ka see, et inimene sellelt rajalt ei eksiks ning astuks ökonoomselt oma eesmärgi suunas. Siin tulebki mängu personaaltreeningu roll. 

Urbanfitness pakub välja kaks paketti vastavalt kliendi võimalustele ja eelistustele.
 

Pakett A "tehnika ja ABC" (Kui vähegi võimalik siis soovitame tungivalt)

Kuues nädal rasket trenni....hakkan ära väsima.

Nii, tööd on üksjagu tehtud juba ja areng on korralik olnud. Jõunäitajad on juba päris heal tasemel ja ka tehnikas olen edasiminekut teinud. Hüppeid olen arvuliselt vähem teinud praegu, kui eelmine sügis, aga juurdeviivaid harjutusi seeläbi rohkem.

Üldfüüsiliselt olen kindlasti paremas seisuse kui eelmine aasta samal ajal.

Mõned numbrid:

Rinnalevõtt - 110 (üles on tulnud, aga pole ilusti ära fikseerinud)

Poolkükk - 140 (varuga)

Rinnaltsurumine kitsalt - 100 (110 on nädala kahe pärast olemas)

Hang snatch - 80

Jõutõmme - 150